Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La representación de la diversidad sociocultural en la publicidad televisiva de "prime-time" en España desde la óptica del alumnado universitario

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 53, 2017, págs. 13-32
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest article mostrem com distingeix, identifica i denomina la diversitat sociocultural en la publicitat televisiva espanyola (en particular certs trets del cos humà com el color de pell, a més daltres elements presumptament diferenciadors dels/es «altres» protagonistes dels anuncis a nivell tant fenotípic com dinteracció i context) una mostra de lalumnat universitari de les Ciències Socials i de la Comunicació, que va participar en lanàlisi de la recepció de lestudi multimodal sobre la representació de la diversitat, de certes publicitats de màxim impacte, difoses per les cadenes privades de cobertura estatal (Antena3, Tele5, Cuatro i La Sexta) i la televisió pública dàmbit exclusivament català, TV3, en un ampli horari de prime-time (de 20:30 a 00:30h). Pretenem amb això promoure una més gran connexió de laula amb la realitat sociocultural que ens envolta.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno