Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Organización curricular favorable para a Educación Infantil integral en inglés

    1. [1] Universidade de Santiago de Compostela

      Universidade de Santiago de Compostela

      Santiago de Compostela, España

  • Localización: Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 6, 2017 (Ejemplar dedicado a: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 6: FORMACIÓN DE PROFESORES Y AGENTES EDUCATIVOS), págs. 169-174
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • Curriculum organization for comprehensive PreschoolEducation in English
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      Preséntase neste artigo un exemplo de boas prácticas -seleccionado por unha experta- para unha Educación Infantil integral en inglés que nos trasladou ata unha escola infantil checa. A recollida e análise dos datos indícanos que detrás do éxito desta escola está a formación (con persoal altamente cualificado obrigado á formación continua), as programacións meditadas, e a consideración das familias e comunidade. O traballo coordinado do profesorado e a crítica continua axudan a deseñar currículos con base construtivista nas intelixencias múltiples e na educación emocional.

    • English

      In this article it is presented an example of good practices -selected by an expert-for a comprehensive preschool education inEnglishset in a Czech kindergarten. The data collection and analysis suggests that the key to this school’s success is training (with highly qualified personnel with lifelong training obligations), meditated programming, and family and community consideration. The teaching staff’s coordinated workand their continuous critique help to design curricula based on constructivism, multiple intelligences, and emotional education. For its implementation, they create unpublished and own didactic material, which is validated with daily children’s feedbacks.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno