Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprendre a pensar críticament en situacions on la ciència és present

  • Autores: Conxita Márquez Sureda, Begonya Oliveras Prat
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 398, 2018 (Ejemplar dedicado a: Pensament crític), págs. 33-37
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Promoure el pensament crític requereix plantejar a l’aula situacions de la vida real amb una certa controvèrsia, que puguin ser problematitzades i que estimulin els estudiants a parlar i compartir diferents formes de veure-les. Els components claus del PC serien: contrastar proves i prendre decisions, avaluar les fonts, desenvolupar opinions independents i analitzar discursos que justifiquen desigualtats,a més de disposar d’uns coneixements científics transferibles i aplicables a l’anàlisi i la comprensió d’aquestes situacions.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno