Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprendre ensenyant: introducció del paper del mentor a la robòtica educativa

  • Autores: Cristina Vives Ostios, Adrià Marcos Pastor
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 26, 2013, págs. 35-40
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquest article, es proposa una metodologia d’aprenentatge de la robòtica basada en la coresponsabilitat dels alumnes d’ESO com a transmissors del coneixement. Es pretén reforçar els aprenentatges dels estudiants de forma significativa, i donar una gran importància als seus sabers transmetent-los a nens i nenes d’educació infantil. En aquest procés, l’alumne pren un rol de mentor on integra coneixements de robòtica, treballa la competència comunicativa i les habilitats de treball en equip.

    • English

      In this work, a learning methodology based on joined students’ responsibility forknowledge transmission about robotics is proposed. The aim of this work is to reinforce students’ learnings in a significative form by giving special importance to their knowledge due to they have to transmit it to childhood students. In this process, the high school student plays a mentor role where not only learns about robotics but also puts communication and teamwork skills into practice.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno