Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L'aprenentatge significatiu a l'aula

  • Autores: Antoni Ballester Vallori
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 20, 2007, págs. 26-30
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • De tots els aspectes a contemplar dins l’escola, sembla evident considerar l’aprenentatge dels alumnes com el centre d’interès més rellevant dins el procés educatiu. Aquesta evidència està provocant la necessitat de prioritzar el procés d’aprenentatge de l’alumne per damunt del fet tradicional d’ensenyar, fent-se necessari l’ús d’un bon referent teòric que apuntali, doni sentit i condueixi la pràctica docent cap a bon terme.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno