Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Formant noves mestres de Primària en didàctica de les Ciències Socials

  • Autores: Francesc Riera i Piferrer
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 18, 2005, págs. 42-48
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest article ens presenta un estudi de l’autor basat en analitzar si els aprenentatges que suposadament realitzen els futurs i les futures mestres a la universitat els són significatius o no.Després dels cursos de doctorat a la UAB (bienni 95-97), concretament en el programa de Didàctica de les Ciències Socials, se’l presentava una bona ocasió per realitzar una recerca sobre aquesta qüestió. És una recerca que no podia plantejar sol, sinó que requeria també la participació i col·laboració d’alguns mestres de primària, perquè des del principi calia comptar amb la influència que directament i indirectament exerceixen els mestres en actiu sobre els estudiants de Magisteri durant el seu període de pràctiques.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno