Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La inhibició intel·lectual i les seves manifestacions a l'escola: una il·lustració clínica

  • Autores: María Dolores Hierro Busto, Inés Tomàs Alabart
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 12, 1999, págs. 32-35
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La Laia és un més d’aquells alumnes que ens trobem a les aules amb un fracàs escolar que no està correlacionat amb el seu nivell intel·lectual. Aquest article ens mostra la forma d’entendre un diagnòstic i les possibilitats d’intervenció en casos com aquest.El més preocupant del tema és com detectar el que realment els passa a aquests subjectes. No és suficient passar una prova estandaritzada d’intel·ligència i treure’n conclusions en funció dels resultats numèrics. Es fa imprescindible una interpretació clínica d’aquests, refrendada, a més a més, per entrevistes amb els pares i el subjecte, perquè en una primera impressió no hi hauria, ni al Wisc, ni als gráfics, elements que ens permetessin pensar en aspectes psicopatològics d’aquesta nena.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno