Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Los procedimientos: Aprendizaje, enseñanza y evaluación

  • Autores: Jordi Vallès Gené
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 6, 1993, págs. 56-56
  • Idioma: catalán
  • Es reseña de:

  • Enlaces
  • Resumen
    • En el llibre de Enric Valls Los procedimientos: aprendizaje, enseñanza y evaluación es vol deixar clar, en efecte, que el "redescobriment" dels procediments i dels continguts, en general, que fan les noves propostes curriculars no ha d'interpretar-se com un simple moviment actual d'ensenyar més del que fins ara s'ensenyava, sinó sobretot com l'intent d'oferir a l'alumnat el conjunt complet de dimensions del saber que es poden trobar en qualsevol objecte de coneixement (la conceptual, la instrumental, la valorativa, principalment). Per això, tot i que el tema principal va de procediments, què son, com se seleccionen i ordenen, com s'aprenen i s'ensenyen, com s'avaluen, aquestes qüestions no poden tractar-se a part sense prendre en consideració la resta de components curriculars.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno