Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Dibuixar la poesia i comprendre-la Interpretacions amb alumnes de Magisteri

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 75, 2017, págs. 62-70
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Els alumnes de primer de Magisteri fan un dibuix lliure a partir d’un poema i en comentem els resultats a l’aula. Amb aquest exercici, es pretén que els futurs mestres prenguen consciència que la imatge pot ser una eina amb múltiples funcions lingüístiques: treballar la comprensió lectora (superficial o aprofundida), identificar les característiques discursives o bé aprofundir en el maneig de la metàfora. A més, és una manera de facilitar l’aprenentatge verbal entre els alumnes visuals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno