Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La innovació com a motor del canvi Aprenentatge de l’ortografia mitjançant la memòria visual i la PNL

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Universitat de Lleida

      Universitat de Lleida

      Lérida, España

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 75, 2017, págs. 56-61
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El present article pretén obrir nous horitzons en l’ensenyament de l’ortografia des d’un paradigma docent innovador: el mètode de la memòria visual i la programació neurolingüística (PNL). A partir d’una experiència d’aprenentatge servei, es va posar en pràctica aquest mètode amb alumnes de primer d’educació secundària (ESO) i de batxillerat. Analitzarem aquesta tasca innovadora i valorarem els resultats positius de la implementació realitzada.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno