Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Vinyetes a l'aula. El còmic, eix vertebrador entre la producció de textos i la seqüència multidisciplinària

    1. [1] Col.legi San Jose Ikastetxea
  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 75, 2017, págs. 49-55
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La inclusió de còmics en les programacions anuals de les diverses assignatures de llengua ens traslladen a una nova dimensió en el desenvolupament i el foment de la lectura, aspecte indispensable del currículum de l’ensenyament obligatori. Gràcies a aquest format, l’obra pot ser llegida i interpretada de manera coral i en temps real. A més, les tasques estructurades després de fer-ne l’anàlisi crítica possibiliten un acostament molt més poderós a l’argument. Si, a això, hi afegim el factor visual, essencial en els còmics, podrem oferir una experiència d’aula més intensa, empàtica…, i inoblidable.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno