Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Llegir i escriure per conèixer el món. Noves seqüències didàctiques sobre naturals a la primera alfabetització

    1. [1] Universidad Nacional de La Plata

      Universidad Nacional de La Plata

      Argentina

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 75, 2017, págs. 18-25
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L’article analitza els coneixements didàctics construïts a partir de les reformulacions de seqüències didàctiques pròpies sobre el coneixement del món natural durant la primera alfabetització. D’una banda, s’hi enumeren alguns criteris i conceptes didàctics adquirits al llarg dels primers anys d’experiències i, d’una altra, s’hi brinden les raons que van portar a tenir una concepció totalment diferent de les seqüències actuals. El qüestionament sobre el lloc del contingut de les ciències naturals i de la lectura i l’escriptura es posa en tensió en l’exposició de motius. Finalment, s’hi brinden pistes sobre els tipus de situacions que integren les seqüències actuals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno