Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La dramatització històrica en la formación inicial de mestres

  • Autores: Sergi Selma Castell
  • Localización: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, ISSN-e 1575-9393, Nº. 85, 2017
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La dramatització històrica és un recurs d’innovació educativa que té capacitat per generar un treball cooperatiu i de participació activa dins de l’aula, vàlid per qualsevol etapa educativa, que permet incidir en el procés de formació de l’estudiantat i en el desenvolupament de les seues competències bàsiques. Dramatitzar la història permet fomentar la implicació en el propi aprenentatge de forma independent, alhora que introdueix l’organització de grups perquè tota l’aula esdevinga partícip dels continguts que es treballen i avaluen. La dramatització com a recurs didàctic permet un apropament singular a les tècniques i els mètodes de la recerca històrica i la metodologia científica, així com també un aprenentatge integral, interdisciplinar i significatiu


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno