Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Context, Entorn i Servei: l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat

  • Autores: Miriam Redondo, Neus Ruiz, Sara Sánchez, Rosa Solé, Jordi Calvet, Marta Caño
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 33, 2017 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 49-56
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      El treball en contextos rellevants que proposa l'Aprenentatge Basat en Projectes, implica que, a més dels continguts científics, el projecte recluti continguts d'altres matèries. Aquesta interdisciplinarietat té una gestió complexa que, d'altra banda, permet projectes més connectats al món real. En aquest article, es descriuen 5 projectes de diferents àmbits de la ciència (astronomia, diversitat biològica, genètica, histologia) que s'han desenvolupat de forma interdisciplinària en funció de les necessitats i oportunitats didàctiques de diversoscontextos, incloent museus, criminologia, gestió d'espais urbans i col·laboració amb institucions externes.

    • English

      Project-Based Learning approaches in Science Education imply working in real contexts, and this need the work from several disciplines. The interdisciplinary approach is complex to develop but allows to construct projects with strong connections with the real world. In this article, we describe 5 projects from different science contents (astronomy, life diversity, genetics histology) that have been developed in a interdiscipinar frame following the needs and opportunities of several contexts, including museums, criminology, urban spaces administration and collaboration with other non-scholar institutions.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno