Valencia, España
Arran de l’observació de l’escassa presència del gènere poètic a l’aula, aquesta investigació analitza els avantatges de treballar el poema en el procés d’ensenyament-aprenentatge a partir de la realització d’una ruta literària, ja que pot esdevenir una forma suggeridora d’apropar el gènere a l’alumnat i aconseguir-ne bons resultats. Aquest article forma part del projecte I+D de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport «Imágenes literarias de la diversidad: ciudadanía e identidad a través de la educación literaria», del Grup d’Investigació ELCiS: Educació Literària, Lingüística, Cultura i Societat.
Based on the observation of the limited presence of the poetic genre in the classroom, this research discusses the advantages of working the poem in the teaching-learning process through the creation of a literary route. To our students this route can become an intriguing way to approach the genre and to achieve good results. This article is part of a Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport R & D project: « Imágenes literarias de la diversidad: ciudadanía e identidad a través de la educación literaria» by the Research Group ELCiS: Literary Education, Linguistics, Culture and Society.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados