Ana Iglesias Álvarez, Valentina Formoso Gosende, Ana Rial Aparicio
Presentamos neste artigo parte dos resultados dunha investigación realizada coa técnica do grupo de discusión entre o alumnado do último curso de secundaria de diferentes puntos de Galicia. A análise do discurso do alumnado centrámola nesta ocasión arredor da variación diatópica, desde o nivel de coñecemento ata a valoración da diversidade que o alumnado desta idade posúe, tanto sobre o castelán coma sobre o galego. Nesta última lingua puxemos o foco para analizar máis polo miúdo a forma en que o estudantado galegofalante denominaba e valoraba o seu xeito de falar, aspecto que nos levou a afondar na cuestión do castrapo
In this paper we present part of the results of an investigation carried out through the group discussion technique with the pupils of the last grade of Secondary school from different parts in Galicia. This time the analysis of the student discourse was focused on the diatopic variation, considering from the students’ knowledge up to their appraisal of their own language diversity as regards both Spanish and Galician. As for the Galician language, we concentrated on the way the Galician-speaking students named and assessed their mode of speaking; this issue led us to delve into the concept of «castrapo»
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados