Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


B-Learning a l'aula d'anglés en cicles formatius. Experiència d'aprenentatge a l'IES Macià Abela de Crevillent

    1. [1] IES Macià Abela de Crevillent, España
  • Localización: La Rella: anuari de L'Institut d'Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ISSN-e 1886-1032, Nº. 29, 2016, págs. 243-265
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • B-learning in Vocational Technical English Programs. Learning experience at the IES Macià Abela (Crevillent)
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Treballar amb eines TIC no significa fer les mateixes coses de sempre però en suport digital, sinó que es tracta d’instruments que ens han d’ajudar a realitzar un canvi dʼenfocament pedagògic i metodològic. És per això que hem de dissenyar entorns d’aprenentatge, tant presencials com virtuals, que faciliten els processos de col·laboració i construcció creativa del coneixement. Lʼexperiència d’aprenentatge que es presenta s’emmarca dins del mòdul «Anglés Tècnic» que estudien els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà «Sistemes Microinformàtics i Xarxes» de lʼI.E.S. Macià Abela de Crevillent. Es descriu la implementació d’una proposta educativa dissenyada en la modalitat de blended-learning o formació combinada. Per a dur a terme la proposta formativa, sʼha creat un espai virtual comú a partir d'una wiki dʼaula, emfatitzant lʼús dʼeines de la web social perquè lʼalumne vaja configurant progressivament el seu PLE o entorn d’aprenentatge

    • English

      Working with Information and Communication Technology (ICT) does not mean doing the same old things but in digital support, but it helps make a change of pedagogical and methodological approach. Therefore we need to design learning environments, both face-to-face and virtual, that facilitate the processes of collaboration and creative construction of knowledge. This paper presents a learning experience within the module «Technical English» studied within the vocational training studies «Microcomputer Systems and Networks» of the Macià Abela High School, in Crevillent. It describes the implementation of an educational project designed in the form of blended learning. To accomplish this educational proposal, a Wikispaces Classroom has been created as a shared virtual space, emphasizing the use of tools from the social web so students take control and manage their own Personal Learning Environment (PLE).


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno