Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Asturianu y castellanu nes aules d’Asturies: usu y actitúes del alumnáu inmigrante y autóctono

    1. [1] Universidad de Oviedo

      Universidad de Oviedo

      Oviedo, España

  • Localización: Lletres asturianes: Boletín Oficial de l'Academia de la Llingua Asturiana, ISSN-e 2174-9612, ISSN 0212-0534, Nº. 116, 2017, págs. 127-148
  • Idioma: asturiano
  • Títulos paralelos:
    • Asturian and Castilian in the classrooms of Asturies: use and attitudes of the inmigrant and autochthonous students
  • Enlaces
  • Resumen
    • asturianu

      La escuela ye un espaciu que contribúi a la integración del alumnáu d’orixe estranxeru faciendo vidables les rellaciones sociales y l’adquisición de la llingua de la sociedá d’acoyida, asina como’l llogru d’un meyor conocimientu del contestu social y cultural del rodiu. Acordies con ello, nesti estudiu analícense la conciencia d’usu y les actitúes llingüístiques del alumnáu d’orixe estranxeru y autóctonu que finen la Educación Primaria (12 años) n’Asturies. D’esti mou y cuntando con una metodoloxía d’investigación cuantitativa, estúdiense les opiniones de 123 estudiantes de los cuatro centros educativos asturianos col mayor númberu d’estudiantes d’orixe estranxeru matriculaos na asignatura de Llingua Asturiana.

      Les conclusiones d’esta investigación amuesen los usos lingüísticos de los escolinos n’estremaos contestos y les positives actitúes hacia dambes llingües y afiten interesantes diferencies en cuantes a los resultaos, non solo en función del orixe de los escolinos, sinón tamién teniendo en cuenta otres variables socio-educatives del ámbitu d’estudiu.

    • English

      The school is a space that contributes to the integration of inmigrant students, making possible social relations and the acquisition of the language of the host society, as well as the achievement of a better knowledge of the social and cultural context of their environment. In accordance with this premise, in this study we analyze the use and linguistic attitudes of students of foreign and native origin who finish Primary Education (12 years) in Asturias. In this way, and with a methodology of quantitative research, the opinions of 123 students from the four Asturian educational centers with the largest number of students of foreign origin enrolled in the subject Asturian Language are studied. The conclusions of this research show the linguistic uses of students in different contexts and the positive attitudes towards the two languages and establish interesting differences in relation to the results, not only according to the origin of the students, but also taking into account other socioeducational variables of the field of study.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno