Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La història, una disciplina al servei del futur: experiències a Secundària

  • Autores: Agnès Boixader i Corominas
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 379, 2015, págs. 22-30
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En el si de la família, la primera estructura d’acollida, l’infant disposa de maneres diferents de mirar el món; la del pare i la de la mare de ben segur que no són coincidents, encara que puguin harmonitzar-se d’allò més bé i donar-li l’afecte i la seguretat que requereix per començar a explorar el món; altres familiars aniran sumant visions i perspectives complementàries o contradictòries, en tot cas distintes. D’aquesta manera cada infant va rebent allò que les memòries d’aquells que l’han precedit han anat reservant com el regal més preuat, que només es dóna a qui s’estima i que configura una cosmovisió particular.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno