Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Análise da satisfación dos pacientes da unidade de día durante os últimos 6 anos (2003-2008)

M. Beceiro, M. Bouzas, M. Carou, P. Álvarez

  • galego

    A medida de satisfación dos pacientes dun servizo sanitario é un indicador de resultado da calidade e é esencial cando se avalía a asistencia. Neste traballo valórase a satisfación dos pacientes da Unidade de Día dun centro público, a Unidade Municipal de Atención a Drogodependentes do Concello de Santiago, tanto co programa de tratamento grupal que están a realizar, como coas diferentes actividades. Preséntanse os resultados dos datos obtidos nos últimos 6 anos, recollidos ao final de cada trimestre (bimensualmente desde 2008), tendo medidas cuantitativas e cualitativas. Tamén se pretende coñecer a valoración que fai o equipo de profesionais sobre o servizo. Os resultados amosan un alto nivel de satisfación dos pacientes co programa e os profesionais destacan a adaptabilidade deste tratamento.

  • English

    Patient satisfaction is an outcome indicator of quality in a healthcare service and it is essential when assessing it in healthcare. In this paper we measured patient satisfaction in a Day Hospital at a Public Drug Care Unit in Santiago de Compostela, evaluating with the group treatment program and the different activities that take place at this Day Hospital. This study was carried out quarterly over the last 6 years, (bimonthly since the year 2008), with quantitative and qualitative measurements. We were also interested in knowing how the team evaluated this healthcare service. The results showed a high level of patient satisfaction with the program. The professional team pointed out the adaptability of this treatment.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus