Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A execución e a morte na obra pictórico-ensaística de Castelao. Perspectiva comparada a través das obras Sempre en Galiza y Estampas da Guerra

    1. [1] Universidade de Santiago de Compostela

      Universidade de Santiago de Compostela

      Santiago de Compostela, España

  • Localización: 1616: Anuario de la Sociedad Española de Literatura General y Comparada, ISSN 0210-7287, Nº 6, 2016 (Ejemplar dedicado a: Europa prometida: crisis y redefinición de la identidad literaria y cultural europea), págs. 265-277
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • Execution and death in the pictorial-essayistic work of Castelao. Comparative perspective through the works Sempre en Galiza and Estampas da guerra
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Este artigo trata de aproximar unha análise comparativa interartística entre obras dun mesmo autor; Alfonso Daniel Rodríguez Castelao. Dita comparación estará mediada pola visión filosófica do concepto de «mal» de Hannah Arendt. O traballo atende aos xéneros de literatura, Sempre en Galiza, e pintura, Estampas da guerra. A análise focalizará a súa atención sobre os conceptos de execución e morte no contexto da Guerra Civil de 1936. Ofrecerase unha comparación das diferentes técnicas e dos distintos recursos empregados polo autor en ambos xéneros, ao mesmo tempo que se intentará observar cales son os elementos subxacentes en cada caso. En último lugar, tratarase de determinar se a totalidade da obra persegue un mesmo obxectivo ou se a finalidade que intenta expresar con cada disciplina pode ter diferentes derivas teleolóxicas.

    • English

      This article will try to convey a comparative artistic analysis among different works by the Spanish author Alfonso Daniel Rodríguez Castelao. Such comparison will be examined from a philosophic approach on Hannah Arendt’s concept of «evil». This paper bears the literary trend Sempre en Galiza (Always in Galicia) and painting movement Estampas da guerra (Images of the War). The analysis will focus on the concepts of execution and death in the context of the Spanish Civil War in 1936. The different art techniques and resources from both genres will be compared, as well as any underlying elements existing in such works. Finally, we will try to determine whether his entire work was seeking one same objective or whether each of these art fields was after its own aim and teleological approach.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno