Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprendre català a les aules del Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Autores: Carme Bové Romeu
  • Localización: Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, ISSN-e 2013-052X, Nº. 51, 2012
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’article se centra en l’orientació a l’acció com a característica de l’aprenentatge de ca· talà al Consorci per a la Normalització Lingüística. En aquest aprenentatge, les tasques són centrals i serveixen per abastir l’aprenent de recursos. Mitjançant tasques es busca que l’aprenent assoleixi la competència comunicativa, domini habilitats lingüístiques, adapti el discurs a la situació, construeixi un paquet de recursos fàcils de cercar, vinculi l’aprenentatge amb la cultura i entre les cultures i l’usi en diferents contextos profes· sionals. L’article desgrana cadascun d’aquests aspectes i aborda, finalment, els reptes dels docents: gestionar la diversitat, crear un clima que motivi, generar tasques col· laboratives, sortir de l’aula, innovar i gestionar el propi entorn personal d’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno