Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El repte de l'ensenyament interdisciplinari. Relat d’una experiència

  • Autores: María Mateo Ferrer
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 392, 2017, págs. 54-59
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Des de l’entrada en vigor de la LOE l’any 2006 i del seu desenvolupament per part de la Generalitat de Catalunya en el Decret de l’any 2007, els objectius de l’educació a l’escola estan centrats en les competències que han d’assolir els alumnes i no tant en continguts concrets. L’objectiu és que els nois i noies, en acabar l’escola, siguin capaços d’entendre millor la complexitat del seu món. Si ens prenem seriosament aquest objectiu, el primer que cal tenir en compte és que, a diferència de la forma com està organitzat l’ensenyament normalment, la realitat no està dividida en àrees d’aprenentatge independents les unes de les altres.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno