La necesidad de fuertes inversiones previas y la in seguridad de los beneficios llevaron a los armadores vascos a asociarse a fin de preparar emba rcaciones para el corso (al igual que en otras navegaciones también arriesgadas, como las pesquerí as de Terranova). En estas sociedades económicas había una armador principal, que era qui en recibía la patente de corso por parte de la Corona española, unos miembros responsables de que se cumpliese la ley (los fiadores) y unos meros inversores. Eran sociedades de comandita simp le
Aurretiazko inbertsio handien beharrak eta etekinen ziurtasunik ezak bultzatu zituen euskal armadoreak elkartzera, ontziak itsaslapurretarako p restatzeko helburuz (beste nabigazio arriskutsuetan bezalaxe, Ternuako arrantza adibide) . Elkarte ekonomiko hauetan armadore nagusi bat egon ohi zen, -eta honek jasotzen zuen kotsorako pa tentea Espainiako koroak emanda-, eta legea betetzearen ardura zuten zenbait kide,fidatzaileak eta inbertsore huts zirenak. Komandita soileko elkarteak ziren
As a result for the need for major investment and t he insecurity of profits, Basque ship-owners often went into partnership to prepare vessels for privat eering (as they did for other hazardous undertakings , such as the Newfoundland fisheries). These compan ies contained a principal ship- owner, who received the Letter of Marque from the S panish Crown, various partners who were responsible for compliance with the law (the guaran tors) and a number of sleeping partners (investors). The companies took the form of limited partnerships
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