Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Euskarazko haur-literatura eta kulturartekotasuna

Nerea Alzola Maiztegi, Amelia Barquín López

  • English

    In this study a corpus of children’s literature in Basque is examined from anintercultural standpoint. The aim has been to find whether the texts help to contribute to thedevelopment of intercultural skills to enable them to be used as a resource for interculturaleducation. To this end, it was imperative to compile a list of criteria to apply to children’sliterature and thus ascertain which of the texts met the requirements. The present research therefore involves selecting a corpus of children’s literature, devising criteria for analysis,applying the criteria to the corpus and drawing conclusions.

  • euskara

    Ikerketa honetan euskaraz argitaratutako haur-liburuen corpus bat aztertu da kulturarteko ikuspegitik. Helburua izan da kulturarteko konpetentziak garatzen lagundu dezaketen liburuak aurkitzea; alegia, kulturarteko hezkuntzaren tresna moduan erabil daitezkeenak. Horretarako, irizpideak bilatzea derrigorrezkoa izan da, eta irizpideen zerrenda bat eraiki da, haur-literaturan aplikatzeko; zer liburuk laguntzen duten konpetentzia horiek garatzen detektatu ahal izateko, hain zuzen. Ikerketan, beraz, haur-literaturako corpus bat zedarritu da, analizatzeko irizpideak finkatu dira, irizpideen arabera corpusaren azterketa egin da, eta ondorioak atera dira.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus