Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


International Public Relations: An American Perspective

    1. [1] University of Maryland
  • Localización: Trípodos, ISSN-e 2340-5007, ISSN 1138-3305, Nº. 24, 2009 (Ejemplar dedicado a: Global Public Relations: Trends and Challenges), págs. 31-40
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • En un món cada vegada més interconnectat i interdependent, la internacionalització de les relacions públiques s’ha convertit en una realitat, a més a més d’una preocupació tant per a acadèmics com per a professionals que veuen com una crisi que es va iniciar en els mercats americans ràpidament va afectar tant nacions desenvolupades com nacions en vies de desenvolupament. En aquest article exposem la perspectiva teòrica americana de les relacions públiques, en general, i la seva aplicabilitat internacional i transcultural, en particular. D’una banda, ressaltem les fundacions teòriques de l’excel·lència en la pràctica de les relacions públiques, codificades en un conjunt de principis genèrics; d’altra, proporcionem una avaluació crítica sobre l’aplicabilitat transcultural d’aquests principis genèrics i examinem el relativisme cultural d’aquests principis. Finalment, concloem amb algunes reflexions al voltant de la recerca necessària per poder desembolicar les relacions públiques internacionals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno