La autora contextualiza y hace un análisis del proyecto del altar de la Purísima que diseñó Lluís Domènech i Montaner (1915). Este proyecto, que debía llevarse a cabo en la iglesia de Canet de Mar, contó con la complicidad política del alcalde Marià Serra y por otro lado, con las manos del escultor modernista Eusebi Arnau.
L’autora contextualitza i fa una anàlisi del projecte de l’altar de la Puríssima que va dissenyar Lluís Domènech i Montaner (1915). Aquest projecte, que s’havia de portar a terme a l’església de Canet de Mar, va comptar amb la complicitat política de l’alcalde Marià Serra i d’altra banda, amb les mans de l’escultor modernista Eusebi Arnau
The author contextualizes and analyzes the project of the altar of the Immaculate Conception, designed by Lluís Domènech i Montaner (1915). This project, which had to be carried out in the church of Canet de Mar, had the political complicity of the mayor Marià Serra and the hands of the modernist sculptor Eusebi Arnau.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados