Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O impacto de traballar en contacto con turistas na formación de actitudes cara ao sector turístico

    1. [1] Universidade da Coruña

      Universidade da Coruña

      A Coruña, España

    2. [2] Universitat de les Illes Balears

      Universitat de les Illes Balears

      Palma de Mallorca, España

  • Localización: Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo, ISSN 2173-9811, Nº. 6, 2015, págs. 35-59
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • El impacto de trabajar en contacto con turistas en la formación de actitudes cara al sector turístico
    • The Impact of Working in Contact with Tourists in the Formation of Attitudes towards the Tourism Sector
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      O turismo xera beneficios e custos, e a percepción destes impactos pode depender da preocupación pola economía. De feito, pode atoparse unha relación positiva entre a aceptación do turismo e a dependencia económica. O obxectivo deste traballo é pescudar se o feito de traballar con turistas, ou de ter contacto con eles no lugar de traballo, inflúe na valoración dos impactos mencionados e na formación das actitudes por parte dos residentes de Eivisa. A análise das dúas mostras realizouse mediante regresión de mínimos cadrados parciais. Ao analizar o efecto de traballar no sector turístico sobre a formación das percepcións e actitudes, hai valoracións máis positivas por parte dos traballadores do sector, malia as diferenzas seren pouco ou nada significativas.

    • English

      Tourism generates benefits and costs, and the perception of these impacts may depend on concern for the economy. A positive relationship between the acceptance of tourism and economic dependency can be found. The objective of this study is to find out if working with tourists, or having contact with them in the workplace influences the assessment of impacts and the forming of attitudes by the residents of Ibiza. The analysis of the two samples was carried out through Partial least squares regression. When analysing the effect of working in the tourism sector on the formation of perceptions and attitudes, the assessments of workers in the sector are more positive but the differences are of little or no significance


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno