Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ikasten ikastearen eragina: ikaslearen jarreraren aldaketa

  • Autores: Aitziber San Román
  • Localización: Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 16, Nº. 43, 1998, págs. 3-22
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Urte batzuetatik hona, hizkuntzen irakaskuntzaz aritzean, guztiz normala bilakatu zaigu autonomia hitza. Autonomia diogunean, ikasleek ikasprozesuan duten garrantziaz zein erantzukizunaz dihardugu eta, ene ustez behintzat, kontzeptu hau dugu gure arloan aspaldian egin den aurkikuntzarik garrantzitsuenetako bat. Izan ere, irudi luke bigarren hizkuntzen irakaskuntzaren metodoen historia, metodo jakin batek edo bestek dutela arrakastaren giltza eta egun, berriz, metodoei baino, ikasleen lanari aitortzen zaio meritua. Egun, pentsatzen irakastea edo ikasten irakastea (eta ikastea) maiz aipatzen dira.

      Eta pentsatzen irakasteko teknikak hobetzeko eta areagotzeko programa zein enfoke ezberdinak bultzatzen dira. Horrela bada, gaiak merezi duelakoan eta ikasleak gogoeta egitera sustatu asmoz, proiektu bat diseinatu eta martxan jarri nuen ikastalde batean. Hona hemen horren deskribapena.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno