Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Una lectura pedagògica de la intervenció professional amb dones en contextos de prostitució: una relació basada en el reconeixement

  • Autores: Ana Ayuste, Mónica Gijón Casares, Montserrat Payá Sánchez, Laura Rubio i Serrano
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 50, 2016, págs. 189-204
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest article tracta de reflectir la dimensió educativa del treball que es du a terme des de les entitats socials que atenen dones en contextos de prostitució. A través d’un estudi qualitatiu i mitjançant una combinació de tècniques, entre elles, l’observació participant i els grups de discussió, ens apropem a la funció que desenvolupen les professionals amb dones que ofereixen serveis sexuals a la via pública. Presentem un relat que recull el dia a dia de les professionals que treballen en aquesta realitat, així com una anàlisi teòrica de la dimensió educativa del seu exercici professional des de la perspectiva d’educació com a relació. Un exercici orientat a generar en les dones experiències de confiança i reconeixement.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno