Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Video gaming and gender dysphoria: some case study evidence

Mark D. Griffiths, Jon Arcelus, Walter Pierre Bouman

  • català

    Durant les últimes dues dècades, els videojocs han anat ocupant un camp establert de la investigació psicològica. En els últims anys hi ha hagut un augment de la investigació sobre el canvi de gènere online, mostrant que per a molts grups o individus això pot tenir beneficis psicològics (per exemple, com una manera d’explorar les funcions i els límits de gènere en un entorn segur). Fins a la data, cap investigació ha examinat el canvi de gènere online en els individus amb disfòria de gènere - persones amb problemes d’identitat de gènere. Utilitzant quatre estudis de cas, aquest estudi exploratori va examinar el paper del joc en la vida dels individus que busquen tractament per disfòria de gènere. Els objectius principals eren d’usar estudis de casos exemplar per mostrar que jugar jocs online pot ser - en algunes circumstàncies - una manera funcional de tractar amb problemes d’identitat de gènere, i que el canvi de gènere en els jocs poden ajudar aquests individus a millorar la disfòria de gènere. Es discuteixen les limitacions de les dades recollides i es suggereixen recomanacions per a futures investigacions.

  • English

    Video gaming has become an established area of research over the last two decades. Relatively little research has been carried out in the area of in-game gender swapping. Clinically, there is anecdotal evidence that people with Gender Dysphoria use video gaming for the purpose of experimenting with and experiencing their gender identity in a safe environment. This paper discusses the various positive and negative functions video gaming may have for people with Gender Dysphoria through a number of case studies. Recommendations for further research are suggested.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus