Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El repte de les TIC i les TAC en l’Educació Física

    1. [1] Universitat Ramon Llull

      Universitat Ramon Llull

      Barcelona, España

  • Localización: Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport, ISSN 1138-3194, Vol. 34, Nº 2, 2016, págs. 25-36
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • The challenge of ICT and LKT in Physical Education
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L’arribada d’internet, de les xarxes socials digitals, de les aplicacions mòbils i la constant evolució de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC) demana una adaptació als nous contextos en l’àmbit de l’educació. La incorporació de dispositius mòbils, l’ús d’aplicacions educatives i la participació en diferents tipus de xarxes, ja siguin socials digitals o no, afavoreix el treball col·laboratiu, la recerca d’informació en diferents àmbits i formats, i la incorporació de noves maneres d’aprendre i de relacionar-se. L’àrea d’Educació Física ha de poder aprofitar aquest nou paradigma educatiu per a millorar els processos d’ensenyament i d’aprenentatge del professorat i de l’alumnat amb criteris de varietat i innovació per a poder promocionar l’activitat física i esportiva d’aquests dos grups i fer-ne un hàbit per a tota la vida, a la vegada que es desenvolupa la competència digital de tots els protagonistes del procés educatiu.

    • English

      Internet, social networks, mobile apps and the constant evolution of Information and Communications Technology (ICT) and Learning Technologies and Knowledge (LTK) are in need of adaptation to the new contexts in educational field. The emergence of mobile devices, the use of educational apps and participation in different kind of networks (even non-digital ones) have fueled increased cooperative working approaches, new methods of research and the adoption of new ways of learning and relating to one another. Physical education field must be able to take full advantage of this new educational paradigm in order to improve teaching and learning methods (for both students and teachers), striving for the greatest degree of variety and innovation in efforts to promote physical activity and sports among these agents involved in the educational process, instilling in them the view of these activities as lifelong habits and fostering the development of their digital competences.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno