Maria Antònia Bauçà Portell, Cándida Enciso Figueroa, Francisca Marquès Pardo, Micaela Rosselló Miralles, Ricard Vila i Barceló
Este capítulo es una reflexión sobre la importancia de la prevención, entendida como provención, en los casos de acoso escolar y la explicación de las experiencias de tres centros de las Illes Balears en este aspecto. Se remarca la visión positiva del conflicto y la necesidad de crear un vínculo como comunidad.
También se enumeran y se explican una serie de instrumentos para llevar a cabo este objetivo.
Aquest capítol és una reflexió sobre la importància de la prevenció, entesa com a provenció, de l’assetjament escolar i l’explicació de les experiències de tres centres educatius de les Illes Balears en aquesta qüestió.
S’apel·la a una visió positiva del conflicte i a la necessitat d’establir un vincle com a comunitat. També es presenten i s’expliquen una sèrie d’eines per poder dur a terme aquesta tasca.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados