Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Relats d'ahir i d'avui: del conte tradicional al microrelat publicitari

    1. [1] IES nº 1 de Gijón
  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 71, 2016, págs. 26-34
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Al present text, s’hi mostra com els anuncis constitueixen un subgènere narratiu integrat per (micro)ficcions coherents amb l’objectiu de construir mons possibles (i desitjables) i inscriure el lector als escenaris del relat a través de l’ús de les formes canòniques del conte tradicional i de les estratègies discursives que atorguen verosimilitud al que s’ha dit (i al que no s’ha dit). L’anàlisi d’un anunci de Volkswagen reflecteix com les estratègies comunicatives del (micro)relat publicitari s’orienten a assegurar l’adhesió emotiva i ideològica de les audiències a la tesi darrera de l’anunci. Una tesi que no solament al·ludeix a l’objecte, sinó que també suggereix altres coses.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno