Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Integración de los graduados universitarios en el mercado profesional. Formación en competencias horizontales.

    1. [1] Universidade de Vigo

      Universidade de Vigo

      Vigo, España

  • Localización: Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 7, 2015 (Ejemplar dedicado a: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 7: FORMACIÓN Y TRANSICIÓN PARA EL MUNDO DEL TRABAJO), págs. 1-7
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • Integration of college graduates in the professional market. Horizontal skills training
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      As habilidades sociais de comunicación, por ser capacidades cognitivas que se veñen demandando cada vez con máis forza na sociedade da información actual, onde os cambios son constantes e requiren dunha adaptación aos mismos de forma fluida e versátil, son capacidades que é necesario coñecer para afondar no seu desenvolvemento, xa que as empresas cada vez as valoran máis, sendo a súa importancia tal que poden marcar a diferencia á hora de conseguir un emprego. Ante currículums similares, as habilidades sociais soen decantar a balanza hacia aqueles candidatos que destacan polas “destrezas” como a seguridade nun mesmo ou o control emocional. Por todo o anteriormente exposto, consideramos que a intervención na mellora do coñecemento das potencialidades dos recén titulados, os situará en mellor lugar na consecución dun posto de emprego adaptado ás súas necesidades, por eso axudarlles a conseguir unha presentación óptima do seu perfil profesional, conseguir que preparen o seu dossier de traballos realizados durante a súa formación universitaria, conseguindo que os presenten dun xeito que transmita seguridade ó empregador, fará que os recén titulados estean nunha posición de ventaxa frente a outros iguais que non recibiran este tipo de formación.  Neste traballo de investigación preténdese comparar entre dous grupos de titulados universitarios, que se diferencian na formación en habilidades sociais profesionais, as diferencias na incorporación laboral en diferentes áreas: tempo de espera para a incorporación, calidade  e adaptación á mesma, entendendo que a intervención educativa transversal terá impacto no éxito na incorporación profesional, e a autopercepción exitosa neste aspecto.

    • English

      Social skills of communication, as cognitive abilities that are demanding ever more strongly in the information society today, where change is constant and require an adaptation to themselves fluently and versatile capabilities that are necessary to know deeply in its development, as companies increasingly value the most, and its importance so that may make a difference in getting a job. Before curriculums similar social skills tend to decant the balance towards candidates who stand for "skills" as security in the same or emotional control. For all the above, we consider that the intervention in improving the knowledge of the potential of newly graduates, placed in the best place in achieving a post employment tailored to their needs, so help them achieve optimal presentation of your professional profile, get prepare your dossier of work performed during their university education, managing the present in a way that conveys security or employer will make the newly graduates are in a position of advantage against others like it had not received such training. In this research work aims to compare two groups of graduates, which differ in social skills training professionals, the differences in labor incorporation in different areas: waiting time for incorporation, quality and adaptation to it, understanding that educational intervention will impact the success in professional incorporating, successful and self-awareness in this regard.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno