Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Integración das TIC no ensino secundario. Un estudio de caso

    1. [1] UNIVERSIDADE DE A CORUÑA
  • Localización: Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 13, 2015 (Ejemplar dedicado a: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 13: TECNOLOGÍAS Y COMUNICACIÓN EDUCATIVA), págs. 28-32
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • Integration of de ITC in the secundary education. A case study
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      Con esta comunicación pretendemos amosar os distintos factores que parecen influír nun centro de secundaria para a implantación dun proxecto de renovación pedagóxica a través do emprego das novas tecnoloxías.

      Para elo baseámonos nun traballo de investigación levado a cabo ao longo do curso 2013/2014 nun centro de secundaria, de titularidade pública, ubicado na área metropolitana de A Coruña e que está inmerso, desde 2003, nun proxecto experimental de renovación pedagóxica a través do emprego das TIC grazas a colaboración dunha Fundación Privada sen ánimo de lucro..

    • English

      With this communication, we present the various factors that seem to influence in a secondary school for the implementation of a project of educational renewal through the use of new technologies. This is based on a research work carried out throughout the year 2013 / 2014 in a secondary one, publicly owned Center, located in the metropolitan area of A Coruña and is immersed, since 2003, a pilot project of educational renewal through the use of ICT thanks to the collaboration of a private non-profit foundation.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno