Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Rethinking Peace Education

  • Autores: Alicia Cabezudo, Magnus Haavelsrud
  • Localización: Journal of Conflictology, ISSN-e 2013-8857, Vol. 4, Nº. 1, 2013
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Repensar l’educació per a la pau
    • Repensar la educación para la paz
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Aquest article aborda el tema de l'educació per a la pau en termes del seu contingut i forma de comunicació en relació amb el seu context. El contingut i la forma impliquen importants decisions que són determinants en la definició de la substància de qualsevol pràctica d'educació, inclosa l'educació per a la pau, i les opcions implícites o explícites realitzades estan relacionades amb les diferents concepcions de l'educació per a la pau.

    • English

      This article discusses peace education in terms of its content and communication form in relation to its context. Content and form involve major choices which are decisive in defining the substance of any education practice, including education for peace, and the implicit or explicit choices made are related to the differing conceptions of peace education.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno