Neste traballo preséntase unha proposta curricular concreta das materias que configuran o ámbito científico-tecnolóxico para os catro módulos da ensinanza secundaria de persoas adultas que foi xustificada previamente no artigo “Cara a onde debe evolucionar o ámbito científico-tecnolóxico na ensinanza secundaria de persoas adultas no novo marco educativo”, publicado neste mesmo número da Revista Eduga. Para a súa elaboración tivéronse en conta os cambios do currículo das materias que integran o ámbito e a súa redistribución e ponderación lectiva na nova organización e estrutura da ESO, motivados pola entrada en vigor da nova lei educativa (LOMCE). Así mesmo, e seguindo as novas propostas de selección e secuenciación de contidos que se suxiren desde a investigación en didáctica das ciencias, procurouse mellorar a integración e globalización das diferentes materias que se inclúen no ámbito, tratando de ofrecer uns contidos atractivos e actualizados que faciliten neste tipo de alumnado o desenvolvemento das competencias que demanda a ensinanza e sociedade actual.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados