Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Unha proposta para a avaliación e a cualificación nos estudos de grao: metodoloxía mixta virtual - presencial a través da aplicación de tests mediante a ferramenta Moodle

Isabel Novo Corti, Laura Varela-Candamio, María Ramil Díaz

  • galego

    A aplicación das ferramentas informáticas no ensino superior ten demostrado ser moi efectiva en diferentes contornos educativos. O maior dominio destas tecnoloxías por parte dos usuarios e os deseños mais sofisticados das plataformas informáticas abren continuamente novos campos para a experimentación e a optimización dos recursos, permitindo acadar maior rendemento tanto na transmisión do coñecemento como na recepción do mesmo, e no intercambio de opinións en contornos virtuais. Un terreo menos explorado é o da avaliación on-line, xa que se trata dun proceso diferente, con compoñentes específicas.

    Neste traballo descríbese unha metodoloxía que combina a avaliación no contorno virtual da plataforma Moodle a través de probas tipo test con resposta múltiple coa avaliación tradicional mediante probas presenciais, para valorar aspectos complementarios dos coñecementos adquiridos. O obxectivo é presentar a experiencia derivada da implementación de dita metodoloxía (MMVP, Metodoloxía Mixta Virtual-Presencial) durante o curso 2010/2011 na materia Microeconomía: Mercados e Competencia na Unión Europea, da titulación do Grao en ADE no contexto da dobre titulación en ADE e Dereito na Universidade da Coruña. Os resultados amosan que fomenta a participación dos estudantes e mellora a súa competencia e, polo tanto, os resultados obtidos en termos de cualificacións.

  • English

    The application of computer tools to high education has showed to be very effective in different educational settings. The better control of these technologies by the users and the more sophisticated designs of the computer platforms continually open new fields to experiment and optimize resources in order to get more efficiency in teaching and learning, and in the exchange of opinions in virtual environments.A less explored area is the on-line evaluation, a different process with specific components. This paper describes a methodology that combines virtual evaluation through Moodle plataform, by means of tests with multiple choice answer, with the traditional way of evaluation by classroom exams, to assess complementary aspects of the knowledge acquired. The purpose is to present the experience with this methodology (MMVP, Mixed Methodology Virtual-Face to Face) during the academic year 2010-11 in the subject Microeconomics: Markets and Competition in European Union of the Degree in Business Administration and Law, in A Coruña University. The results show that it encourages student’s participation and improve their competence and, therefore, their qualificatio


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus