Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Tractament integrat de la llengua i la literatura en una zona castellanoparlant

    1. [1] IES La Torreta
  • Localización: Ítaca: Revista de Filología, ISSN-e 2172-5500, Nº. 6, 2015 (Ejemplar dedicado a: Dossier: L’ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes), págs. 125-143
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Davant la problemàtica que l’ensenyament del valencià té a localitats de parla castellana, aquest article aplica el tractament integrat de la llengua i la literatura en la localitat de parla castellana d’Elda (l’Alt Vinalopó). Els professors-autors arriben a la conclusió que aprendre una llengua significa aprendre a comunicar-se en eixa llengua. Així doncs, en l’article els autors enumeren i expliquen una sèrie de mesures que han desenvolupat en el seu institut per a obtenir un ensenyament basat en l’enfocament comunicatiu; amb el propòsit de «entendre i fer-se entendre amb fluïdesa».

    • English

      Given the problems that the teaching of Valencian language faces in Spanish-speaking towns, this paper explains the application of the integrated treatment of language and literature in the Spanish-speaking town of Elda (Alt Vinalopó, Alicante). The teachers-authors conclude that learning a language means learning to communicate in that language. Thus, in the article the authors enumerate a series of measures that have developed in their school to get an education based on the communicative approach; in order to «understand and be understood fluently.»


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno