Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ensenyar i aprendre literatura en contextos digitals: reptes i necessitats didàctiques

    1. [1] Universidad Internacional de La Rioja

      Universidad Internacional de La Rioja

      Logroño, España

  • Localización: Ítaca: Revista de Filología, ISSN-e 2172-5500, Nº. 6, 2015 (Ejemplar dedicado a: Dossier: L’ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes), págs. 105-124
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquest article es presenta una perspectiva del desenvolupament de la tecnologia al servei de l'ensenyament. El docent del segle XXI ha d'acomplir amb objectius cognitius, metodològics i tecnològics per a abastir el seu alumnat dins dels paràmetres de competència curricular, com també els instrumentals. La generació que està a les nostres aules són usuaris i gestors d'una societat en què estan consolidant habilitats i coneixements transversals que han de formar-se a l'escola tant com ho fan a l'àmbit domèstic.

    • English

      This article presents a vision of the development of technology for education. The teacher of the twenty-first century must comply with cognitive, methodologic and technologic objectives to supply his/her students within the parameters of curricular and instrumental competence. The young people of our classrooms are users and managers of a world where they are consolidating transversal skills and knowledge that must be trained in the school as much as it is done at home.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno