Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Retos da comunicación empresarial ante situacións de crise

Valentín Alejandro Martínez Fernández, Juan Carlos Rodríguez Sánchez, Óscar Juanatey Boga

  • galego

    A globalización dos mercados provoca que o problema interno dunha empresa poida ter repercusión a nivel mundial. A actividade productiva ten que estar ben asegurada ante imprevistos. As empresas deben evita-la crise pero, sobre todo, evitar que esta chegue ós medios de comunicación social e, polo tanto, á opinión pública, principal cliente dos seus productos. Os medios de comunicación buscan información inmediata, o que tropeza directamente cos intereses da empresa, que necesita tempo para reflexionar e decidir que tipo de información quere poñer en coñecemento do público.

  • English

    The globalization of the market provokes that a company internal problems can have world consequences. Production must be guaranteed to confront unexpected situations. Companies should avoid crises but, over all, avoid that the crises appear in media and, therefore, public opinion, main client of their products. Media look for the immediate information. This purpose stumbles over the interests of the company, which needs time for the valuation of the information they want to offer to the audience.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus