A Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación da Universidade de Vigo iniciou a súa andaina no ano académico 1994-95, nunhas condicións precarias tanto nos recursos humanos como na dotación de infraestructuras, o que non impediu que se sentaran as bases para unha nova titulación moderna e competitiva. O actual plan de estudios de Publicidade e Relacións Públicas, en vigor dende o curso 2000-01, pretende flexibilizar ó máximo a aprendizaxe do alumno, para así adaptarse ós novos retos europeos. A titulación, unha das máis demandadas do sistema universitario galego, proporciónalles ós seus matriculados unha boa inserción laboral nas máis de setenta empresas galegas coas que rexen convenios de colaboración.
The Faculty of Social Sciences and Communication of the University of Vigo opened in the course 1994-95, in a precarious condition for human resources and facilities. This initial situation did not impede the settlement of the basis for modern and competitives studies. The current Plan of Studies of Advertising and Public Relations, developed from the course 2000-01, tries to make flexible the training of the pupil, to adaptate it to the new European challeges. The studies, one of the most demanded in the Galician university system, offers to the pupils a good employment level in the more than seventy Galician companies with an agreement of collaboration
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados