Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O parlamento de papel: análise do discurso mediático nas campañas electorais autonómicas, 1981-2001

  • Autores: Berta García Orosa
  • Localización: Estudios de comunicación, ISSN 1578-4916, Nº. 1, 2002, págs. 33-47
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Os datos presentados neste artigo forman parte dunha investigación inédita realizada nos últimos anos na que se reflexiona sobre o papel dos medios impresos durante as campañas electorais.

      Durante as dúas últimas décadas, Galicia consolidou o seu sistema político, o subsistema de partidos e a sociedade recuperou a tradición de participación política perdida anos antes. Ademais dos políticos, os medios de comunicación asistiron ós seis comicios autonómicos celebrados ata o momento. A información sobre as eleccións rexistrou un incremento de máis do 250%.

      Conclúese que a campaña electoral é unha estructuración ficticia da vida política que se traslada ós medios impresos e que alcanza durante os últimos anos un espacio e un discurso propios, ademais da penetración nas rutinas productivas e na organización do propio xornal.

      Nembargantes, a prensa é un dos espacios políticos e aínda necesita vincularse con outros procesos de formación da cultura política na vida social para non quedar atrapada nun xornalismo de declaracións nin nas modas publicitarias dos medios de comunicación.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno