Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La Teoría de la Educación y los mecanismos neuronales de la empatía. Deliberación sobre el escenario informal de educación

  • Autores: Joaquín García Carrasco
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 49, 2015, págs. 23-47
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Es descriu una anàlisi interdisciplinària sobre les funcions mentals implicades en processos d'educació informal, processos antropològicament fonamentals en la manera de vida humana. Especialment es pren en consideració els processos que fan possible la comprensió dels estats mentals d'altres. Es sondegen diferents nivells de l'estructura psicosomàtica, des d'un nivell fenomenològic a un nivell neurològic. Finalment, s'analitzen les diferents categories de processos implicats en el procés global de l'empatia i s'incorporen els resultats de la investigació sobre el sistema de neurones mirall.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno