Madrid, España
L’educació en valors s’ha proclamat en nombroses ocasions com a aspecte fonamental que respon a una necessitat urgent demanada per la societat: la convivència pacífica i harmònica. Així, les lleis educatives s’han proposat des de fa anys reflectir la importància dels continguts actitudinals en l’àmbit escolar, de manera que els alumnes gaudeixin d’una llibertat de pensament i d’unes possibilitats de creixement personal, global i col·lectiu. A causa d’això, els conceptes de pau i no-violència haurien d’incloure en tota la seva amplitud el desenvolupament de l’acció educativa, però avui dia, malauradament, som encara lluny de poder percebre-la.
Values Education has been proclaimed many times as a fundamental aspect that responds to an urgent need demanded by society: peaceful and harmonious coexistence. Thus, education laws have been proposed for years, reflecting the importance of attitude content in schools, so that students can enjoy freedom of thought and possibilities for personal, global and collective growth. Because of this, the concepts of peace and non-violence should be seen in their full extent in the development of educational activities, yet today, unfortunately, we are still far from being able to perceive this.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados