Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La memoria afectiva com a clau per a la didàctica de la llengua i de la literatura

    1. [1] Universidad de Sevilla

      Universidad de Sevilla

      Sevilla, España

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 68, 2016, págs. 64-68
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En aquest article, hi mostrem els beneficis de l’ús de la memòria afectiva com a punt de partida per a l’ensenyament de la llengua i de la literatura en una assignatura impartida al Grau d’Educació Infantil: «Fet literari i literatura infantil». Les tècniques literàries, que adverteixen de la potencialitat de la memòria afectiva per a la creació, motiven un procés d’ensenyament-aprenentatge de la llengua i de la literatura integrat i motivador. Utilitzem eines basades en la construcció personal i col·lectiva de textos implicant-hi els tres gèneres literaris: prosa, poesia i drama. Els productes es pengen en un blog que funciona com una espècie d’«ateneu virtual».


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno