Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Aportacions a l'anàlisi de la comunicació publicitària de les ONGD

Pilar Alfonso Escuder

  • L'actual crisi financera ha marcat també un abans i un després en el camp de les Organitzacions no governamentals per al desenvolupament (ONGD) que treballen des de l'Estat espanyol. L'època de creixement institucional i d'expansió publicitària ha arribat al final, com demostren per exemple la dràstica reducció de pressupostos, diversos ERO o l'anul·lació de projectes i de campanyes publicitàries sobretot a partir de l'any 2010 en què la crisi es feu més visible. A manera de breu repàs de la qüestió, aquest article presenta un recorregut cronològic per les principals aportacions acadèmiques a la investigació crítica sobre la comunicació publicitària de les organitzacions no governamentals per al desenvolupament al llarg de la primera dècada del segle XXI. Una dècada que, al nostre parer, pot resultar particularment productiva a l'hora d'assenyalar les mancances comunicatives de les grans ONGD.

    Per acabar, s'hi plantegen noves línies d'investigació derivades, en bona mida, del repàs bibliogràfic proposat


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus