Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La gestió del contingut en l'escriptura de textos informatius en una aula de primer cicle d'ESO

  • Autores: Aina Reig Gascón
  • Localización: Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, ISSN-e 1988-8430, Nº. 22, 2015 (Ejemplar dedicado a: Aportaciones a la investigación sobre la enseñanza de la gramática), págs. 50-70
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • The Management of Content in the Writing of Informational Texts in a Secondary School Classroom
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      El propòsit d’aquest article és determinar la incidència de les operacions de gestió de la informació, segmentació i connexió en el procés de textualització d’una composició escrita proposada a un grup d’alumnes de 2n d’ESO en el marc d’una seqüència didàctica, amb la voluntat d’assenyalar la repercussió del coneixement gramatical en els fenòmens que basteixen la textualitat.

    • English

      The main purpose of the present paper is to determine the impact of the operations of information management, segmentation and connection in the process of textualization of a composition written proposal to a group of 14-year-old secondary students within the framework of a teaching sequence, in order to indicate the impact of grammatical knowledge which builds up textuality


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno