Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Les controvèrsies sòcio-científiques com a contextos d'aprenentatge i comunicació a l'aula. Anàlisi de crítica de la informació i habilitats comunicatives

Laura Farró, Sílvia Lope, Anna Marbà, Begonya Oliveras Prat

  • English

    Constructing learning activities with Socio-Scientific Issues implies the development of three key axes: the proposal of relevant dilemmas on the one side, and the explicit work on critical reading and communicative skills (as debating) on the other side. We propose in this article methodologic frames and strategies on these three axes and a general frame of the kinds of Socio-Scientifis Issues.

  • català

    La formulació de propostes de treball amb controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) implica treballar tres eixos fonamentals: la definició i proposta de dilemes rellevants, i el treball explícit de la lectura crítica i altres habilitats comunicatives com el debat. Es proposen criteris i estratègies de treball en aquestes tres línies i un marc general de tipus de CSC.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus